luni, 12 mai 2014



Cutia si Structurile Dimensiunii a treia

Forma


Mai intai, Pamantul, muntii, raurile, lampa, scaunul si florile ce ne inconjoara nu reprezinta dimensiunea a treia. Acestea sunt aspecte ale Formei. Forma este rezultatul densitatii. Forma are infatisare, substanta (masa), textura (structura, tesatura) si greutate, care exista in ambele dimensiuni – a treia si a patra.
Iata prima piesa folositoare care nu este evidenta. Forma este continuta, de asemenea, in interiorul gandurilor si emotiilor noastre, desi nu sunt percepute ca densitate fizica grea, gandurile urate vor produce un raspuns. Aditional, gandurile frumoase, luminoase, diafane (inalte), vor produce o simtire foarte diferita, sau un raspuns.
De exemplu, ati aceptat vreodata opinia cuiva ca ati facut ceva „gresit”, sau ati fost blamat pentru ceva si apoi v-ati observat miscandu-va de colo colo cu un sentiment de disconfort greu, sau de vinovatie? Aceasta vinovatie sau blamare se numeste forma-gand. Modul in care alegi sa observi si sa mentii aceasta forma-gand va influenta starea ta mentala, emotionala si chiar starea ta fizica. De asemenea, iti va influenta (determina) abilitatea de a-ti crea cu succes viata, sau nu.
Gandurile grele, incarcate emotional, sunt continute in realitatea dimensiunii a treia, pe cand formele gand frumoase, luminoase, diafane, sunt continute in dimensiunea a patra.

Trei aspecte ale dimensiunii a treia

Haideti sa exploram caracteristicile pe care le putem gasi in dimensiunea a treia. Reamintiti-va ca aceasta reprezinta o cutie ce contine o portiune a experientei voastre de viata.
Pentru a intelege in intregime despre ce este vorba, ne este de folos sa intelegem „Legea Atractiei”. Acum, a-ti putea spune, „Dar eu stiu deja totul despre Legea Atractiei”. Insa, a crede ca stii „Legea Atractiei”, fata de a trai „Legea Atractiei”, reprezinta doua experiente foarte diferite.
„Legea Atractiei” spune: „Ceea ce face obiectul atentiei tale, Eu, Universul, care te adora, iti voi oferi”. Legea Atractiei este atat de importanta pentru ca reprezinta fundatia a TOT ceea ce ai experimentat vreodata.
Legea Atractiei nu intelege cuvinte. Ea nu intelege „te rog” si „multumesc” in Engleza, Franceza, sau in oricare limba. Legea Atractiei intelege gandul si vibratiile emotionale pe care le mentii, constient si inconstient. Daca tu crezi ca ceva este sau ca ceva nu este, Legea Atractiei va raspunde corespunzator (cu ceea ce crezi). Daca iti amplifici gandurile sau credintele cu o incarcatura emotionala, Legea Atractiei iti va oferi mai mult din acelasi lucru, intr-o forma rapida si completa. Pe ceea ce-ti focalizezi atentia, completat de o incarcatura emotionala este ceea ce vei primi. Absolut garantat.

Timpul in dimensiunea a treia

Cea mai mare parte a omenirii a fost invatata si crede ca timpul este constant (imobil) si liniar – trecut, prezent, viitor si apoi urmeaza moartea. Desi aceasta este credinta general acceptata, ea este incorecta. In dimensiunea a treia timpul opereaza ca o bucla (arc). Consta intr-o curgere de ganduri si experiente pe care le etichetam ca pozitive sau negative. Fie una, fie alta, adoptam aceste experiente si speram ca se vor repeta, sau le rezistam si speram ca nu se vor repeta. Pentru a mentine lucrurile simple, luam experientele noastre trecute si le proiectam in viitor, iar apoi intram intr-o astfel de experienta din momentul timpului viitor-prezent pentru a o simti in totalitate din nou, intr-o forma, marime (dimensiune)  sau culoare diferite.

 Permiteti-mi sa va dau doua exemple. Mai intai, sa presupunem ca mi s-a spus – daca voi deveni avocat, profesor sau asistent medical, voi avea succes si voi fi fericit. Desi am simtit in interior ca acest lucru nu este corect pentru mine, l-am acceptat. Am luat apoi aceasta informatie si am asezat-o in fata mea, urmarind aceasta  credinta in viitor. O credinta este rareori experimentata in momentul prezent, in schimb ea fiind proiectata in viitor.
In al doilea rand, iar acesta este probabil un exemplu mai important, sa presupunem ca am avut odata o relatie care a fost cea mai buna dintre toate... pana cand n-a mai fost asa. Iubitul/a m-a parasit, spunandu-mi ca am fost o persoana ingrozitoare, ca n-am avut niciodata succes, ca n-am fost dragut/a si ca nu am avut nimic de oferit pentru a crea o relatie de succes cu el sau ea. Am fost ranit. M-am simtit respins si am intrat intr-o stare adanca de mahnire. Desi am incercat sa depasesc experienta, nu am putut sa o uit si nici sa inteleg cum am putut sa fiu o astfel de persoana ingrozitoare. In cele din urma, am luat decizia ca am fost OK, cel putin la suprafata si n-am mai vrut sa intalnesc pe cineva asemanator din  nou, pentru ca nu mai vroiam sa fiu ranit/a din nou. Asa incat am strigat catre Univers, „Doamne, nu mai permite sa mi se intample o astfel de experienta vreodata. Daca vreo persoana de acest gen se va apropia de mine, te rog atentioneaza-ma si arata-mi un steag rosu, astfel incat sa nu mai fiu ranit din nou”.
Puteti vedea felul in care am luat o perioada rea din trecutul meu si am plasat-o in viitorul meu, adaugand apoi o mare doza de incarcatura dureroasa emotionala, frica si evitare (a repetarii experientei), pentru a ma proteja pe mine insumi? Legea Atractiei nu intelege cuvinte ca Nu, Nu mai... si Gata. Intelege doar ca ne focalizam asupra unui lucru (experiente) ce ne atrage atentia si, pentru ca Universul impreuna cu Legea Atractiei ma adora si este pasiunea sa (a Universului) de a-mi satisface fiecare cerere a mea, giciti ce gasesc la usa mea in dimineata urmatoare, si urmatoare, si urmatoare?... Cu fiecare pas pe care-l fac in urmatorul moment prezent din Timp, experimentez exact ceea ce am cerut prin vibratia mea. Cu alte cuvinte, daca vibratia gandurilor si emotiilor mele este negativa, primesc exact ceea ce a reprezentat obiectul atentiei mele. „Iti voi livra exact ceea ce ai cerut”, spune zambind Legea Atractiei.
Asadar, timpul dimensiunii a treia nu reprezinta o structura; este o aplicatie ce ne permite sa cream un nou set de experiente bazate pe experimentarea trecutului in viitor. In dimensiunea a treia exista o mica licarire a timpului prezent, recunoscut ca fiind Timpul Prezent de Reactie. In aceasta licarire, accesam viitorul caruia i-am rezistat, descoperindu-ne pe noi insine reactionand in Timpul Prezent la ceea ce am jurat ca nu vrem sa mai experimentam din nou. Asa lucreaza timpul in cutia celei de-a treia dimensiuni. In aceasta dimensiune alegerea nu este alegere, deoarece alegerea nu exista in dimensiunea a treia.
In cadrul structurii timpului tri-dimensional este insa, de asemena, construit un mecanism minunat ce ne poate tine in afara unei mari dificultati. Un tampon sau o intarziere (defazaj) in timp, ne ofera sansa de a ne reconsidera consecintele actiunilor, reactiilor, gandurilor si emotiilor noastre inainte de a reactiona si a crea ceva ce poate va trebui sa fie pus in ordine sau va necesita scuze mai tarziu. Aceasta structura construita in interiorul timpului ne permite un moment de pauza, in care sa luam in considerare (sa cantarim) o actiune. Si totusi, in timpul Schimbarii acest tampon de timp se dizolva. Multi oameni constata ca lucrurile incep sa se manifeste acum mai repede decat oricand inainte. In momentele Timpului nostru  Prezent din viitor, acest tampon va inceta sa existe. Ceea ce ceri este ceea ce primesti... chiar acum... exact in forma pe care o gandesti.

Dualitatea

Un alt aspect important al dimensiunii a treia este Dualitatea. Trairea in interiorul unui camp al dualitatii a fost menita sa ne asigure o mare abundenta de alegeri si oportunitati cu scopul de a ne „cunoaste pe noi insine”. Dualitatea este o structura predominanta a perceptiilor. Cu mult timp in urma, inainte de Caderea Constiintei, scopul dualitatii era acela de a ne asista sa invatam cum sa ne descurcam intr-un mod echilibrat in timp ce experimentam contraste. Daca totul ar fi  fost albastru nu ar mai fi existat contraste. De indata ce a fost introdus rosul, pe langa albastru, am putut avea un contrast. Contrastul a fost creat pentru a ne oferi experiente in vederea alegerii, ca aceea de cald si rece, larg si mic, stralucitor si mat, etc.
Pe masura ce am inceput sa experimentam constienta tri-dimensionala, am adaugat dualitatii concepte precum corect si gresit, bun si rau, ar trebui si nu ar trebui. Atunci cand locuim in partea mai inalta a dimensiunii a patra sau mai sus, acolo nu exista bun si rau, ori corect si gresit. Acolo nu exista judecata pentru ca nimic nu a fost distrus si nu avem de ce sa ne fie frica. Acolo sunt doar simple alegeri pentru contraste, ce ne pun la dispozitie mai multe cai de a ne experimenta si cunoaste pe noi insine.
Insa, odata cu Caderea Constiintel, a aparut frica, judecata si separarea. Am invatat ca suntem „noi si ei” si am invatat sa le rezistam „lor”. Aceste concepte despre frica, separare, bun si rau, corect si gresit, sau trebuie/nu trebuie au creat o structura rigida, neiertatoare ce nu permite flexibilitatea sau alegerea. Acest sistem de credinte tri-dimensional a legat gandurile impreuna cu emotiile, creand credinte extreme in „niciodata”, sau „intotdeauna”, cu  forme-gand rigide si cu o oportunitate foarte mica pentru schimbare, usurinta sau stare-de-bine. In cadrul acestui sistem de credinte rigid al formelor-gand grele, au fost ancorate frica si durerea. Acestea sunt cele ce incep a fi neutralizate si curatate (indepartate) de cel de-al doilea Val de Lumina din memoria noastra, pe masura ce ne pregatim sa pasim in dimensiunile mai inalte.

Mintea Rationala

Procesul nostru de gandire analitic, rational este cunoscut ca si mintea rationala. Cand am experimentat Caderea Constiintei, am pierdut accesul la o mare portiune din abilitatea de a percepe realitatea din jurul nostru. Pe masura ce am invatat sa experimentam frica de trecut si ingrijorarea pentru viitor ne-am pierdut priceperea de a folosi multe din abilitatile noastre spirituale impreuna cu accesul pana la 90% din functiile operationale ale creierului, de aici incolo creand in schimb mintea rationala.
Dezvoltarea mintii rationale ne-a servit bine in acest mediu. Scopul sau a devenit acela de a ne mentine in siguranta si de a ne avea pe noi prinsi in ea. Totusi, datorita fricii si folosirii abuzive (improprii), mintea rationala opereaza mai mult in limitare decat o face in cadrul posibilitatilor si oportunitatilor. Deoarece i-am dat mintii sarcini (indatoriri) pentru care nu era conceputa (construita), constienta si gama noastra de operare spirituala in ceea de priveste alegerea, au fost mult diminuate. In timp ce mintea logica este o unealta minunata pentru a face masuratori, comparari si a lua decizii, ea stie doar ceea ce stie si si-a pierdut accesul la ceea ce nu cunoaste.
 Pentru mii de ani, mintea rationala a mentinut umanitatea foarte strans focalizata in taramul dimensiunii a treia. Acest lucru se schimba acum.Cele trei structuri ale cutiei tri-dimensionale sunt decisive pentru intelegerea noastra. Aceste trei structuri energetice – Bucla Timpului, Dualitatea si Mintea Rationala – sunt intrinsec intretesute in matricea dimesiunii a treia. Devenind constienti de tiparele ce stau la baza dimensiunii a treia si din care aceasta opereaza, putem incepe sa alegem iesirea din  dimensiunea a treia. Ne putem re-construi si re-aminti o parte semnificativa a noastra, eliberandu-ne in acest fel in vederea depasirii limitelor dimensiunii a treia si deschizandu-ne catre posibilitatile dimensiunilor mai inalte, a patra si a cincea. 

The Shift


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu